Retourbeleid

Mocht u klachten hebben of niet tevreden zijn met het product, dan kunt u uw bestelling tot 14 dagen retourneren wanneer deze voldoet aan de eisen die onder aan de pagina zijn terug te vinden. Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening gestort.

Belangrijk: De kosten voor de retourzending zijn altijd voor consument en worden niet vergoed door Amastyle.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te gebruiken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen óf het retour verzoek niet accepteren. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen

Stap 1: Stuur ons een mail op contact@amadoa.com

Probeer in de mail zo volledig mogelijk te zijn, een aantal belangrijke punten:
1. Waarom u het pakketje wilt ruilen of retourneren.
2. Eventuele foto's ter verduidelijking.

Indien het verzoek goedgekeurd wordt, krijgt u van ons het retourformulier opgestuurd.

Stap 2: Stuur je bestelling op

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres van het warenhuis in het formulier. Zorg dat u het pakketje voorziet van een track & trace code. Als zender bent u verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan. Mail de track & trace code naar contact@amadoa.com, zodat uw bestelling ten alle tijden gevolg kan worden door ons.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening

Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening gestort.

Onderstaande goederen zijn uitgesloten van het recht op retour:
- Op maat gemaakte goederen.
- Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen, verschillende soorten gel en vloeistoffen.
- Artikelen die om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden zoals oordopjes, headsets, ondergoed en badmode.
- Geopende cosmetica en verzorgingsproducten.
- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn, dit geld ook voor artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
- Gratis ontvangen artikelen (bijvoorbeeld het gratis product bij een 1+1 gratis actie).